Ollonborren

Ollonborren

tisdag 19 februari 2013

Innertak!

Sovrummet är numera färdiggipsat!
Sovrummet och vårt badrum har fått innertak. En miljoner tack till snälla Tim och Victor som kom och hjälpte till!


  
Dags att måla tak!


Att måla innertak kan vara det värsta jag vet. Att höra Shakira sjunga live kan eventuellt vara lite lite värre. Jag tror ta mig tusan att det är mer bekvämt att föda barn än att måla ett innertak med pärlspont. Därför bjuder jag nu in mammor (helst nyblivna så minnet är färskt för att göra det hela rättvist) till en vetenskaplig studie i detta ämne då jag själv aldrig har fött barn. Helst fem mammor eftersom det är fem strykningar färg kvar som ska göras.... Alla vetenskapliga studier har väl någon form av ersättning och i detta fall erbjuds en kopp kaffe med tillhörande dopp! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar