Ollonborren

Ollonborren

måndag 27 februari 2012

Inte (vint)er, vår!!!

De senaste dagarna har det inte varit fullt så slitsamt. Dagarna har bestått av att bada bubbelpool, basta, få massage, shoppa, glida runt i morgonrock och ha det allmänt gött!

Men idag efter jobbet fick jag ett ryck och ville ta tag lite i trädgården. Man vill ju veta vad som är på gång i landen. Helt ärligt fick jag en fundering på mitt allmänna tillstånd, jag menar är det många som rensar sina land i februari under nerfallande snöflingor? För självklart blev det snö och då är det säkert typiskt dåligt att dra bort allt det där i landen som säkert skyddar de små gröna knopparna som är på g? Det kan inte hjälpas! Nyfikenhet vs välmående för kommande växter = 1-0

Dessutom hade jag fått små söta trädgårdsvantar av mamma. I övrigt är det inte rekommenderat att rensa land i februari då dessa vantar inte är så där värst varma.....

Det växer ju så det knakar under allt det där bråtet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar