Ollonborren

Ollonborren

onsdag 20 juni 2012

Strålande!

Idag är en sån dag man gillar att ha en trädgård, jag och Anton har till och med spelat lite golf i trädgården. Utan att skjuta på bilarna som åkt förbi!

Jag har då världens bästa man! Inatt när jag kom hem efter jobbet hade han fixat allt det här!

Vinbärsbuskarna håller på att svämma över!

Rabarberpaj till lunch, det är sommar det!

Förra veckans plantering av jordgubbar verkar gå bra, vi får nog varsin till midsommar :)

Våran gamla söta skruttbrunn...

Mellan skjulet och alla buskar är bland det mysigaste stället i trädgården...

Där sitter också denna gamla fågelholk med små pipiga ungar i :)

Äntligen är det lite sommar igen...

Mina nya sköna handskar. Självklart rosa!

Vi verkar få hur många äpplen som helst... Någon som gillar äpplen?

Nu är det bara ett antal skruvar, två små kantbitar och snopet nog en enda liten trallbit kvar på altanen. Fredrik sätter dem på plats och jag skruvar ner dem!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar