Ollonborren

Ollonborren

torsdag 21 februari 2013

Torsdag

Inga mammor ville konstigt nog vara med i min studie.... Det kan jag förstå! ;)
Men idag fick badrumstaket sitt andra lager med färg, alltså bara en strykning kvar!! Den tar vi på lördag, imorgon får bli en vila-nacken-dag. Det dumma med att måla tak är att man tittar uppåt hela tiden, idag fick jag en klick färg som landade rakt i ögat... Och i sovrummet har Fredrik redan börjat spackla. Skönt när det går framåt!


Igår var jag på IKEA och shoppade loss! Har köpt inredning till 6 stycken gaderober. Just nu har de 25% på inredningen så det gäller att passa på! Men jisses vad tungt det var! Nu är det bara stommarna och rummet de ska stå i som fattas...

2 kommentarer:

  1. Haha attans att jag missade din vetenskapliga studie.. Nu får det vara ovisst tills nästa rum ni ska måla tak i.. ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är sovrummets tur nu... Men jag tror jag skonar dig från det :)

      Radera