Ollonborren

Ollonborren

onsdag 22 maj 2013

Ett halvdant projekt!

När man ligger hemma och är sjuk så har man inte ork till så mycket... Så jag tänkte jag skulle ta tag i litet projekt som har legat släpande... Mellan vissa skivor av tretexen så hade det ju klämt in tidningspapper. De gjorde en renovering av huset på 50-talet och enligt tidningarna att döma så var det 1956. Jag har sparat lite tidningspapper och hade tänkt att göra ett kollage, det kan ju vara lite kul att ha tänkte jag. Men görsnyggt blev det väl inte precis....

Tog en förpackning med ramar som har legat oöppnad ett tag...


Och blev ganska chockad över paketeringen! Varje ram satt fast med två skruvar...
Lite klipp och klistra....tidningar var billigare förr!
Och sen i med det i ramen, och där var det visst en passpartou som jag hade glömt och den kapade av rubrikerna..... Aja, alla projekt är helt enkelt inte meningen att lyckas!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar