Ollonborren

Ollonborren

måndag 5 mars 2012

Altandörr på plats!

I lördags satte Fredrik och hans snälla pappa in altandörren i köket och håll i hatten vad bra det blev! Längtar till sommaren då man kan stå med dörrarna vidöppna och laga mat. (Då är förhoppningsvis skräphögen utanför borta också...)
Fredrik börjar såga bort väggen. De gamla fläckarna från spill bakom elementet kommer att saknas så.... hrm...

Altandörr på plats! Katten har hittat sin favoritplats... när golvvärmen är på sen så lär han vara där hela tiden...Vi är väldigt nöjda med valet av fönster och dörr, de är jättevackra!

1 kommentar:

  1. Jag är glad att jag hittade den här webbplatsen, jag kunde inte hitta någon kunskap om den här frågan innan.Också en webbplats och om du någonsin är intresserad av att göra någon besökare som skriver för mig om möjligt, kan du gärna meddela mig, im Alltid leta efter folk att kolla in min hemsida. Fönster by Kronfönster

    SvaraRadera