Ollonborren

Ollonborren

torsdag 5 juli 2012

Gipsigt värre!

Idag har jag, Fredrik och pappa gipsat färdigt köket och nästan hela vardagsrummet.Jisses, det är inte lätt att hänga med i två snickares tempo....! Nu börjar det verkligen se ut som ett riktigt rum. Ni som har varit i vardagsrummet kan ju intyga att det har varit allt om det... Dessutom kom mamma förbi och gjorde ett litet välbehövligt röj i köket!

Fredrik och pappa satte alla skivorna på plats. (ursäkta men idag är bildkvalitén lite värre än vanligt, vi hann knappt ta några kort.)

Jag gick efter och skruvade, dock har jag sparat lite tills imorgon....

Mitt nya (läs: lånade) vapen, hoppla så fort det går!

Nu fipplade jag bort den sista bilden, så imorgon får vi bjuda lite mer på resultatet av dagens arbete!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar