Ollonborren

Ollonborren

tisdag 2 oktober 2012

Konstnatten och tapeter!

Helgen var fullproppad med jobb men jag, Anton och tjejerna hann med några timmar på konstnatten. Väldigt mysigt! I bilen hem summerade vi att vi hann med nio ställen totalt. Vädret lämnade väl en del att önska... Jag måste ändå säga att jag är imponerad av hur många här omkring som håller på med konst och hantverk! Min kära mamma ställde ut tre tavlor och sålde allihopa!

Just nu är det mest jobb som gäller. Det är inte alls så mysigt att komma hem halv tolv en ruskig höstkväll till ljudet av pelletspannan... Pelletsen tar alltid slut på de mest opassande tiderna och jag verkar aldrig lära mig läxan att kolla till om det är på väg att ta slut... Kanske är tur att Fredrik inte är hemma så man kunde ha dubbla täcken :) Men nu är det inte många dagar kvar som tur är!

Har hittat en tapet som jag tror skulle passa perfekt i den blivande walk-in-closeten. Problemet (för Fredrik) är att den är rosa... Men jag tror den skulle passa nästan bättre i blått så håll tummarna för att den finns i det också!

Fin fin tapet!

Mysig konstnatt och kanske världens sämsta mobilbild???

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar