Ollonborren

Ollonborren

fredag 28 september 2012

Bye bye New York

Just nu sitter killarna på ett plan från New York till San Francisco. Tydligen har han handlat en hel del för resväskan började bli full och den får till och med jag plats i! Längtar tills han kommer hem så in i den!! Ska bli riktigt kul att se alla bilder och höra lite mer om allt :) Idag har jag också shoppat lite. EM möbler hade utförsäljning och jag var på plats! Var där fem minuter innan de öppnade och det var kö! Letade efter ett soffbord jag hade spanat in men det fanns bara visningsexemplaret kvar och det var ganska naggat så det fick kvitta. Naturligtvis var man tvungen att gå till kassan och få reda på detta och det gick inte undan. Tog lite mer än en och en halv timme att stö i kö till kassan... Sen tycker jag allt att de ska mer än 30% när de säljer ut saker! Man vill ju ha så mycket rabatt som möjligt :) Stor eloge dock till de som arbetade i butiken, idag hade de verkligen fullt upp! Hittade lite småsaker iallafall. Tog några butiker till sen bestämde jag mig att åka hem, för plånbokens skull....

En stor hög på mattan, nu har det mesta hittat sin plats här hemma!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar