Ollonborren

Ollonborren

lördag 22 september 2012

Höstrusk och flygplan

Idag är det en riktig regnig mysig höstdag. Inatt skjutsade jag Fredrik och Rickard till flygplatsen och för ett litet tag sedan landade de i the big apple! Vilken härlig resa de har framför sig! Men i framtiden får vi nog börja åka på semester tillsammans :) Det här huset är inte ett hem utan Fredrik, bara ett hus. Men han kommer ju snart hem igen :)

Magnus var här häromdagen och alla spottar och eluttag i kök och vardagsrum är nu på plats! Det blev sketabra och det är så lyxigt med eluttag! 

Min kära pappa tipsade mig för längesedan om flightradar24 och idag har datorn stått på så jag kunnat följa grabbarna mellan varven :)

Det har regnat hela dagen och längre ut än såhär ville inte katten gå...
Ikväll är det kryssning med skaldjursfrossa med jobbet men min förkylning börjar ta kål på mig... istället fick det bli en hemmakväll i soffan med en påse tinade räkor från Coop, halstabletter och snytpapper...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar